140252
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod redakcją Jerzego Altkorna ; autor J. Altkorn [i inni]. - Wydanie 3 zmienione i poszerzone. - Kraków : Instytut Marketingu, 1995. - 436 stron : rysunki, wykresy ; 21 cm.
Ksiażka traktuje o tym, jak dokonywac wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania się na rynku i jak kształtować wizerunek firmy, jako wartość rynkową. [z przedmowy]
Status dostępności:
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15256 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 429-436.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej