140248
Książka
W koszyku
Jest to propozycja wypracowanego przez mnie modelu postępowania diagnostycznego oraz metod diagnostycznych w badaniu pedagogicznym uczniów z podejrzeniem zaburzeń funkcji percepcyjno-motorycznych, rzutujących na sprawność czytania i pisania. W opracowaniu, obok metod badań, starałam się również zamieścić szereg ogólnych wskazówek i porad dla nauczycieli [...] Mam nadzieję, że książka będzie nie tylko pomocą w rozpoznawaniu przypadków późno dostrzeżonej dysleksji, ale pozwoli równiez zrozumieć złożoność ich swoistego obrazu klinicznego, przez co stworzy nauczycielom możliwość pokierowania losem uczniów z dysfunkcjami rozwojowymi i da szansę wyjścia z trudnego nieraz impasu dydaktycznego [fragment przedmowy].
Status dostępności:
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13503 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strona 91.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej