140252
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna)
Media elektroniczne są wszechobecne w naszym życiu i odgrywają w nim niezwykle znaczącą rolę. Zatem państwo i społeczeństwo powinny móc zapewnić, aby dobrze służyły one ludziom i zapobiegać szkodom, które mogą wyrządzić. W książce Polityka medialna a media elektroniczne Karol Jakubowicz dokonuje gruntowego przeglądu celów, form i metod projektowania i realizowania polityki medialnej w dziedzinie mediów elektronicznych, poczynając od radia, a na najnowszych technologiach cyfrowych kończąc. Jego zdaniem zdolność stworzenia i realizacji wszechstronnej i długofalowej polityki medialnej służącej interesowi publicznemu, niepodporządkowanej jedynie celom aktualnej ekipy rządowej, można uznać za jedno z kryteriów rozwoju i konsolidacji demokracji. Książka wypełnia lukę w naszej wiedzy na ten temat, dostarcza narzędzi do formułowania takiej właśnie polityki medialnej.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45588 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronie 240-276. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej