140252
Gra planszowa
W koszyku
Świteź / mechanika gry Wojciech Radek, konsultacja groznawcza Tomasz Majkowski, ilustracje Anna Pałosz. - Kraków : Agencja Promocyjna OKO [2022]. - 1 gra (46 kart motywów, 9 kart ballad) : karton, papier, kolor ; w pudełku 3x10x15 cm + instrukcja ([11] stron : ilustracje kolorowe ; 14 cm).
Głównym celem, jaki przyświecał twórcom projektu „Świteź” od początku była popularyzacja i chęć zainteresowania utworami Adama Mickiewicza osób, które na co dzień niechętnie sięgają po klasykę, ale za to lubią literaturę fantastyczną i gry. Przełożenie klasycznego utworu literackiego na inne medium, okazało się także szansą na postawienie nowych pytań – interesujących również dla wytrawnych czytelników. Nie wszystkie utwory z „Ballad i romansów” można było „zgrywalizować"? O ile „Pani Twardowska” czy „Lilie” to pełne zwrotów i zawirowań opowieści, dostarczające graczom wrażeń, o tyle dzieła o charakterze bardziej lirycznym, z programową „Romantycznością” na czele – grywalizacji się nie poddały. Twórcy postanowili więc zmienić w grę dziewięć z czternastu utworów.
Status dostępności:
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz109Gr, cz111Gr, cz107Gr, cz108Gr, cz110Gr (5 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 8+.
Na pudełku : Gra edukacyjna połaczona z platformą wiedzy mickiewicz.promocjaksiazki.pl. Na podstawie Ballad i romansów Adama Mickiewicza.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej