141226
Book
In basket
(Psychiatria i Psychoterapia)
Książka wpisuje się w ogólnoświatową dyskusję na temat superwizji. Jest wartościowym i pierwszym w Polsce podręcznikiem poświęconym zagadnieniom superwizji w terapii poznawczo-behawioralnej. Prezentuje zestaw podstawowych problemów dotyczących superwizji, które mogą być wykorzystane w różnych modelach/sposobach psychoterapii (wykraczających poza terapię poznawczo-behawioralną). Praca ma wybitne walory dydaktyczne nie tylko dla psychoterapeutów i superwizorów, ale także dla nauczycieli akademickich i studentów, zwłaszcza takich kierunków jak psychologia kliniczna, psychiatria czy pedagogika specjalna. Z recenzji prof. dr hab. Magdaleny Marszal-Wiśniewskiej
Szkolenie w psychoterapii me może być już ujmowane jako przedsięwzięcie prywatne, ale jako proces, który dotyczy zdrowia publicznego. Superwizja odgrywa główną rolę w trakcie szkolenia, gwarantując, że psycho-terapeuci nieustannie zapewniają swoim klientom wysoki standard opieki - są efektywni, skuteczni, z pasją zaangażowani w problemy pacjenta i empatyczni oraz przestrzegają zasad etycznych. Prof. Eduardo Keegan, Uniwersytet w Buenos Aires, Argentyna
Availability:
Wypożyczalnia Nowy Targ
There are copies available to loan: sygn. 50524 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 335-352.
Target audience note
Dla psychoterapeutów, nauczycieli akademickich i studentów.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again