140248
Książka
W koszyku
(Literatura Pedagogiczna)
Książkę tę autorzy poświęcają strategiom wyzwalania u człowieka wrodzonej motywacji i umiejętności samodzielnego uczenia się oraz kształceniu interdyscyplinarnemu i osobistej odpowiedzialności i motywacji u trudnych uczniów.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57210, 58020, 58019 (3 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz57209/XXI (1 egz.)
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376.581 (3 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47687 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24628 (1 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.01 (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14531 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: McCombs, Barbara L. Motivating hard to reach students 1994.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 24-25, 32.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Książka poświęcona strategiom wyzwalania w człowieku wrodzonej motywacji do zdobywania wiedzy i umiejętności samodzielnego uczenia się. Omówiono zasady jakimi należy się kierować przy wzbudzaniu uczniowskiej motywacji do nauki. Dalej, pięć podstawowych strategii jakich w tym celu może użyć nauczyciel: "uczyć o roli psychiki", "pomóc cenić samych siebie i proces uczenia się", "stwarzać warunki dla rozwoju i samostanowienia", "zachęcać do podejmowania ryzyka w trakcie nauki" oraz "tworzyć klimat korzystny dla uczenia się".
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej