141226
Book
In basket
(Studia z Pedagogiki Szkoły)
Monografia poświęcona jest analizie funkcjonowania szkoły z uwzględnieniem wielowymiarowego postrzegania integracji dokonującej się w jej przestrzeni. Autorzy z ogromną starannością, w kompetentny i rzeczowy sposób przedstawiają zarówno teoretyczne propozycje, jak i praktyczne rozwiązania, użyteczne z perspektywy szkoły jako szczególnej przestrzeni spotkań z Innymi i Obcymi. (...) wiedza, umiejętnośc i i postawy sprzyjające, a także niesprzyjające integracji kształtują się bardzo wcześnie, w środowisku domu rodzinnego oraz rówieśniczym. To one mogą decydować o charakterze spotkań z Obcymi i Innymi, czyli osobami, które różnią się od większości pod wieloma względami (biologicznym, społecznym, ekonomicznym, etnicznym, narodowym itd). [dr hab. Anna Młynarczuk-Sokołowska]
Availability:
Wypożyczalnia Limanowa
There are copies available to loan: sygn. 34961 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach [179]-200.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again