140252
Książka
W koszyku
W recenzji profesorskiej książki zwraca się uwagę na jej aktualność. Wykorzystano w niej zarówno nowe obszary wiedzy , jak i zmiany w szkolnej rzeczywistości wywołane reformą polskiej oświaty. Dlatego książka jest cennym źródłem wiedzy dla studentów wychowania fizycznego i nauczycieli już pracujących ale jest tez i oryginalnym głosem w naukowych dyskusjach o przyszłości szkolnego wychowania fizycznego zawierająca wiele ciekawych sugestii i rozwiązań przyszłościowych dla władz oświatowych. Doskonała znajomość realiów polskiej szkoły i umiejętne ich wiązanie z dylematami współczesności czyni z tej książki bardzo wartościową pozycje w zakresie współczesnego wychowania fizycznego. Książka składa się z trzech części. Cześć pierwsza przybliża zjawiska będące podłożem współczesnej pasywacji fizycznej W tej części dokonano również wstępnej diagnozy możliwości ukierunkowania obecnego wychowania fizycznego w szkole na realizację potrzeb dzieci. Część drugą stanowią wybrane problemy teorii i klasycznej metodyki wychowania fizycznego oraz próby jej unowocześnienia. Część trzecia to zbiór praktycznych rozwiązań warsztatowych. Książka adresowana jest do studentów i nauczycieli wychowania fizycznego.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 796/799 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 373-379.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej