140248
Książka
W koszyku
Prowadząc zajęcia z dziećmi w młodszym wieku szkolnym, trudno oprzeć się tylko na tym, co dają lekcje w klasie. W okresie kiedy dziecko ma ogromne potrzeby i możliwości poznawcze, jest ciekawe otaczającego świata, trzeba mu to umożliwić i wyjść ze sztywnych miejsc pracy, jakimi są klasa i ławka szkolna. Najlepszą okazją do poznawania tego, co nas otacza, uczenia się życia wśród innych, są śródroczne wyjazdy połączone z nauką. Jest to trudna forma pracy, ale dająca najwięcej możliwości rozwijania aktywności poznawczej i twórczej ekspresji uczniów. Zdobyte w ten sposób umiejętności, sprawności i wiedza są bardziej trwałe i efektywne. Potwierdzają to moje doświadczenia w pracy z uczniami, jak i opinie samych dzieci na temat zielonych szkól pisane do klasowej gazetki. Ich zdanie, entuzjazm w odkrywaniu otaczającego świata i rozszerzenie horyzontów myślenia był dla mnie inspiracją w tworzeniu nowych programów. Skłoniły mnie także do podzielenia się tymi doświadczeniami. programy zamieszczone w tej pracy są efektem własnych pomysłów opracowanych wspólnie z rodzicami moich uczniów i zrealizowanych w latach 1992-1997- w klasach I-IV.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 371.3 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej