140252
Książka
W koszyku
"Recenzowana książka przywraca wiarę w edukację nastawioną na pomoc i pomaganie, na drugiego] człowieka traktowanego przez pryzmat jego własnych potrzeb i jego własnej sytuacji życiowej. Dzięki! przywołanym, kompetentnie opisanym kontekstom teoretycznym pozwala na zrozumienie wielorakich] uwikłań procesów pomagania, opieki i edukacji, wpisanych w te procesy napięć i sprzeczności. Dzięki kompetencjom krytycznym Autorów zamieszczonych w niej tekstów, pozwala dostrzec towarzyszące im relacje władzy, dominacji, grę interesów, o których nie wolno zapominać, których nie wolno przemilczać. Ta, rekomendowana Wydawnictwu Gdańskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej jako godna wydania, niezwykle interesująca książka pokazuje, że zarówno szerokie, kulturowe, polityczne, ekonomiczne konteksty procesów opieki i pomagania, edukacji, jak i towarzyszące im, nieodłączne i nieredukowalne sprzeczności, napięcia i konflikty można i trzeba demaskować po to, żeby rozumieć. Wszakże rozumienie jest naszym sposobem bycia w świecie. Tym ważniejszym i bardziej niezbędnym, im trudniejszy: i nieprzejrzysty staje się ten świat. Z pełnym przekonaniem i z satysfakcją zadowolonego czytelnika rekomenduję do druku książkę pt.: Człowiek w systemie pomocy. Konteksty i rozwiązania edukacyjne [...]". Z recenzji dr hab. Mirosławy Nowak-Dziemianowicz prof. DSW Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.01 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy niektórych rozdziałach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej