140276
Książka
W koszyku
Publikacja, na którą składa się jedenaście artykułów, została podzielona na trzy zasadnicze części. Pierwsza z nich, złożona z dwóch artykułów - autorstwa Renáty Bernátovej i Elżbiety Pędraszewskiej-Iskrzak - dotyczy teoretycznych założeń i praktycznych działań odnoszących się do diagnozowania i terapii dzieci oraz dorosłych z zaburzeniami w uczeniu się i zachowaniu. Druga część zawiera sześć artykułów, których autorami są: Wiesław Sikorski, Jozef Liba, Sławomir Kania, Dariusz Stanuchowski, Karolina Mateja, Irena Koszyk, i traktuje o uczniu neurotypowym w szkole - metodach i formach wspierania i rozwoju. Trzecia część, z artykułami Anny Gołębiowskiej, Kingi Mydlarz oraz Sławomira Śliwy, dotyczy szkoły i nauczyciela w nowej rzeczywistości edukacyjnej.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72552 (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47886 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32282 (1 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.01 (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20068 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częściowo słowacki. Streszczenia w języku angielskim przy pracach. Spis treści także w języku angielskim
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej