140719
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie informacji na temat coachingu biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym oraz przedstawienie jak najszerszego fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego, procesu coachingu i jego skuteczności oraz metod pracy z klientem. W książce proponuje się również model coachingu biznesowego, którego celem jest połączenie trzech istotnych elementów procesu: klienta, organizacji i coacha. Publikacja kładzie nacisk na fakt, iż coaching biznesowy jest procesem nieliniowym, zależnym od wielu różnorodnych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie jednego uniwersalnego celu – poprawy efektywności funkcjonowania.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68346 (1 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 153-[164].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej