140664
Książka
W koszyku
W tej chwili, bardziej niz kiedykolwiek, priorytetem dla nauczycieli staje się rozwijanie u uczniów skutecznych zachowań w procesie czytania oraz umiejętność samego czytania i pisania. Prezentowane strategie skupiają się na innowacyjnych pomysłach do pracy w klasach o zróżnicowanym poziomie, z uczniami, którzy mają różne wymagania w procesie uczenia. Autor książki dociera do źródeł każdej ze strategii, opisując je krok po kroku, co pozwala na korzytsanie z nich nauczycielom niespecjalizującym się w nauczaniu czytania. Każda strategia zawiera identyfikator startegii, którym nauczyciel może posłużyć się, aby szybko rozpoznać korzyści płynące z jej zastosowania. Aneks do książki posiada schematy przygotowane do skopiowania na folię do rzutnika lub bezpośrednio dla uczniów. Ćwiczenia opisane w książce pomogą nauczycielom wdrozyć uczniów do samodzielnego czytania coraz to trudniejszych tekstów, a może i w konsekwencji zaszczepić w nich zamiłowanie do słowa pisanego. Pozwolą też kształcić uczniów, którzy są samodzielni, aktywni oraz skupieni na osiąganiu celu. Książka opracowana na podstawie oryginału Classroom Strategies for Interactive Learning, przeznaczona jest na wszystkie poziomy nauczania - szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła średnia.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62023, 67200 (2 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44669 (1 egz.)
Remont biblioteki
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 371.3 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginalny: Classroom strategies for interactive learning, 2001
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 196-198 i przy rozdziałach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej